Vodni park Radlje ob Dravi je edini biološki bazen v Sloveniji, kjer za čistočo ter kakovost vode skrbijo izključno naravni organizmi. V vodi namreč ni dodanih nobenih kemikalij, kljub temu pa je voda kristalno čista. Kopališče se nahaja v bližini reke Drave, ribnika Reš, obdano z lepo naravo ter čudovitimi razgledi na hribe.

Dostop do Vodnega parka Radlje ob Dravi

Koordinate Vodnega parka Radlje ob Dravi: 46.608054°N / 15.202538°E

Vodni park Radlje ob Dravi

Pomembni podatki:

Primeren čas: v toplejšem delu leta, ko je vodni park odprt

Primerno za: družine z majhnimi otroki ter tudi vse ostalo. Na voljo je del za plavalce kot tudi neplavalce.

Igrala: na voljo je tobogan v bazen ter igrala v lokalu poleg bazena

Lokal: poleg bazena je lokal, kjer strežejo hrano in pijačo

Delovni čas: junij, julij in avgust, september, vsak dan od 10:00 do 20:00

Cenik.

Spletna stran: https://www.greenresort.si/si/vodni-park

Kontakt:

Vodni park Radlje ob Dravi

OPIS DOSTOPA DO VODNEGA PARKA

Iz Ljubljane se peljemo po avtocesti v smeri Celja. Avtocesto zapustimo na izvozu za Arjo vas, Velenje. Skrenemo proti Velenju, se peljemo skozi Velenje ter naprej na Koroško. Peljemo se skozi Mislinjo, Slovenj Gradec do Dravograda. Ko pridemo čez most čez reko Dravo, skrenemo desno v smeri Maribora. Peljemo se do Radelj ob Dravi, kjer v prvem krožnem križišču opazimo smerokaz za Vodni park desno. Sledimo oznakam. Od krožnega križišča do Vodnega parka je cca 1 km.

Iz Maribora se peljemo po Dravski dolini v smeri Koroške. Sledimo smerokazom za Dravograd. Peljemo se do Radelj ob Dravi, kjer v krožnem križišču pri trgovini Lidl skrenemo levo in sledimo oznakam za Vodni park. Od krožnega križišča do Vodnega parka je cca 1 km.

PRENOČIŠČA

V sklopu Vodnega parka so na voljo glampingi, prijetne lesene hišice, ki spominjajo na stare lesene mline na vodi, ki so včasih obratovali na reki Dravi. Glampingi so z ograjo ter zelenjem ravno toliko ločeni od bazena, da imajo zasebnost. En glamping lahko prejme do 4 osebe. Več na: https://www.greenresort.si/si/glamping. Na voljo pa je tudi prostor za avtodome.

VODNI PARK RADLJE OB DRAVI ZA OTROKE

Kopanje

Bazen je primeren tako za plavalce kot neplavalce. Otroci se običajno raje zadržujejo v plitvejšem delu, saj je tam na voljo tudi tobogan. Medtem pa lahko odrasli v miru plavajo v večje in bolj globokem delu bazena. Zaplavamo pa lahko tudi do cvetočih lokvanjev.

Igrala

Tobogan speljan v bazen je zagotovo največja atrakcija za otroke. Poleg tega pa nudijo še zanimiva igrala ob lokalu ter igrišče za odbojko.

Razgledni stolp

Otroci zelo razi splezajo na razgledni stolp, od koder je lep razgled na vse strani. Tam lahko opazujemo tudi čistilno napravo, ki je prava atrakcija tudi za otroke.

Izposoja električnih koles

Pod prijetnim kozolcem pred kopališčem je možna izposoja električnih koles. Dravska kolesarska pot ter hribi naokoli so idilični za kolesarske podvige za vso družino.

OSTALE ZANIMIVOSTI V OKOLICI

Stari grad nad Radljami

Stari grad nad Radljami ali z drugim imenom Mahrenberg je bil včasih ena najpomembnejših utrdb v tem delu. Grad je skozi zgodovino šel skozi marsikatero katastrofo. Zajeli so ga Turki, požgale so ga strele. Danes od mogočne utrdbe stoji le nekaj zidov, ki pa so obnovljeni. Do gradu je več poti, lahko izberemo tudi krožno pot. Zagotovo pa je najbolj zanimiva pot mimo jame Huda luknja. Pri ostankih gradu sta dve lepi razgledni točki. Več na: STARI GRAD NAD RADLJAMI.

Vodna učna pot Dobrava

Vodna učna pot Dobrava poteka od ribnika Reš ter vzdolž reke Drave, v bližini Radelj ob Dravi. Lepo speljana gozdna pot je precej razgibana in nam vmes postreže z mnogo zanimivostmi. S pomočjo informacijskih tabel se lahko tudi marsikaj naučimo. Več na: VODNA UČNA POT DOBRAVA.