Pohod skozi eno najlepših sotesk v Avstriji je osupljivo doživetje. Dvigamo se po strmih in lepo urejenih lesenih stopnicah, kjer opazujemo mogočnost narave. Med pohodom občudujemo premnoge slapove. Soteska je zaščitena kot naravni spomenik.

Dostop do izhodišča, Mixnitz:

Čas vožnje: 1 h 20 min

Koordinate izhodišča, Mixnitz: 47.335921°N / 15.373590°E

Bärenschützklamm

Opis pohodne poti skozi sotesko:

Izhodišče: Mixnitz

Čas hoje: 1h 15 min

Primerno za: otroke za samostojno hojo od cca 5 let naprej, za starše z nosilkami ali nahrbtniki za nošenje otrok.

Vozički: ni primerno za vozičke

Primeren čas: od 1.5. do 31.10.

Oprema: običajna pohodniška oprema

Pot je označena

Bärenschützklamm

OPIS DOSTOPA DO IZHODIŠČA

Iz Ljubljane se zapeljemo do Maribora, od koder nadaljujemo po avtocesti proti Avstriji. Peljemo se čez mejni prehod Šentilj ter do Gradca. Od tam nadaljujemo proti Bruck an der Mur. Malo pred Bruck an der Mur zapustimo avtocesto za Mixnitz. Nato sledimo smerokazom za sotesko Bärenschützklamm.

OPIS POHODNE POTI SKOZI SOTESKO

Ko parkiramo nekje ob cesti, se podamo po markirani poti v smeri soteske. Pot je dobro označena. Če je prevelika gneča za parkiranje, je potrebno parkirati nižje, v centru vasi Mixnitz, kar nam podaljša pot za cca 15 minut. Do vstopa v sotesko je cca 40 minut hoje. Tam stoji lesena koliba, kjer plačamo vstopnino (3,50 eur za odraslega, otroci brezplačno). Nato se podamo naprej v sotesko. Skozi sotesko prehodimo 290 stopnic in 55 mostov. Pohod je zares čudovito doživetje, saj vmes opazujem čudesa narave. Ko pridemo iz soteske, smo že kmalu pri koči Zum guten Hirten. Za povratek izberemo pot levo od koče, saj je tako povratek mnogo lažji, kakor pa če bi se vračali nazaj skozi sotesko.

ALMENLAND

Če bi nadaljevali pot naprej, bi prišli na planoto Almenland. Tam je mnogo možnosti za pohode, sprehode, lahko tudi kolesarimo, se podamo v kakšno izmed koč ali pa do čudovitega jezera z zanimivim kipom krave. Lahko pa se do planote tudi zapeljemo. Mi smo se ob povratku nazaj iz pohoda podali z avtom še do planote Almenland. O Almenlandu si lahko preberete več na: ALMENLAND.

BÄRENSCHÜTZKLAMM IN ALMENLAND ZA OTROKE

Pohod

Pohod skozi sotesko je primeren tudi za otroke, ki so vajeni hoje v hribe. Potrebne pa je kljub dobri zaščiti velika previdnost.

Postanek na koči

Prijetna koča Zum guten Hirten je kot nalašč za počitek med pohodom. Tam si lahko privoščimo tudi kaj odličnega za pojest.

Povratek od koče Zum guten Hirten

Povratek je enostaven in ga lahko otroci prehodijo brez problema. Vmes gremo tudi mimo mogočnih skal, kjer se otroci radi preizkusijo v plezanju.