Veliki Rogatec je lepo razgledna gora nad dolino Podvolovljek. Na vrhu stoji križ, na njem pa zvon želja. Z vrha se razprostira lep razgled na mogočne gore Kamniško Savinskih Alp.

Dostop do izhodišča, Sveti Lenart:

Nadmorska višina Velikega Rogatca: 1557 m

Višinska razlika: 647 m

Čas hoje: 1 h 50 min

Primerno za: otroke za samostojno hojo od cca 6 let naprej, za starše z nosilkami ali nahrbtniki za nošenje otrok.

Primeren čas: v času, ko ni snega

Oprema: oprema za visokogorje

Pot je označena

Veliki Rogatec

OPIS DOSTOPA DO IZHODIŠČA

Iz Ljubljane se peljemo v Kamnik, od koder nadaljujemo čez Črnivec proti Gornjemu gradu. Nekaj deset metrov pred Gornjim gradom, pri kapelici skrenemo levo v smeri Svetega Lenarta. Peljemo se po cesti, ki gre ob potoku navzgor, nato cesta zapusti potok in nas pripelje do cerkve. Tam parkiramo.

Iz Maribora se peljemo po Štajerski avtocesti v smeri Ljubljane. Avtocesto zapustimo na izvozu za Šentrupert in se peljemo v smeri proti Logarski dolini. Nato skrenemo proti Gornjemu gradu. Malo za Gornjim gradom pa pri kapelici skrenemo desno, smer Svetega Lenarta. Peljemo se po cesti, ki gre ob potoku navzgor, nato cesta zapusti potok in nas pripelje do cerkve. Tam parkiramo.

OPIS POHODNE POTI NA VELIKI ROGATEC

Ko parkiramo, se podamo peš po označeni poti. Sprva hodimo po kolovozu do cerkve Svetega Lenarta. Nato nadaljujemo po cesti nad cerkvijo in se kmalu za tem pričnemo vzpenjati po lepo kolovozu do kmetije Zgornji Špeh. Od propadajoče kmetije se podamo naravnost navzgor v gozd. Tam bomo opazili rahlo navzgor v levo kolovoz, desno v gozd pa označeno pot za Veliki Rogatec. Gremo desno. Če bi šli naravnost po kolovozu, bi prišli na sedlo med Velikim Rogatcem in Lepenatko. Na tem sedlu pa bi se lahko podali desno navzgor na Veliki Rogatec po zelo zahtevni poti, ki pa ni primerna za otroke. Torej, od Zgornjega Špeha do vrha imamo cca 1 h hoje po ozki gozdni stezici. V zadnjem delu je precej strmo in v mokrem nevarno za zdrs.

OSTALI DOSTOPI

Da si skrajšamo pot zaradi lažjega dostopa do lepo razglednega Velikega Rogatca za otroke, priporočamo, da se z avtom zapeljete do kmetije Zgornji Špeh. Cesta je v zadnjem delu slaba, a je prevozna. Koordinate kmetije: 46.320360°N / 14.752412°E. V tem primeru se moramo peljati proti Logarski dolini in malo pred Lučami bomo na levo opazili odcep in lesen smerokaz za Veliki Rogatec. Sledimo oznakam.

VELIKI ROGATEC ZA OTROKE

Pohod na Veliki Rogatec

Pohod na Veliki Rogatec je delno zahtevna le v zadnjem delu, kjer je nekaj skal. V mokrem nevarno za zdrs. Sicer pa je pot lahka in primerna tudi za male otroke. Priporočamo tudi izhodišče pri Zgornjem Špehu, do katerega pa vodi slabša cesta.

Na vrhu Velikega Rogatca

Na vrhu nas preseneti čudovit razgled, lesena klopca za počitek in pa zvonček na križu. Skupaj z otroki si lahko izberemo naslednji cilj med mnogimi vrhovi, ki jih opazujemo z vrha.