Stolpnik je najvišji vrh Konjiške gore, katera predstavlja najbolj vzhodni odrastek Karavank. Na Stolpniku stoji 25 metrov visok razgledni stolp, s katerega se razprostira lep razgled. Malo nad vznožjem Konjiške gore pa se nahajajo razvaline Konjiškega gradu, ki je bil zgrajen v 12. stoletju in s tem predstavlja enega od starejših slovenskih gradov.

Dostop do izhodišča za Stolpnik:

Višinska razlika: 312 m

Višinska razlika na poti: 350 m

Čas hoje: 1 h

Primerno za: otroke za samostojno hojo od cca 5 let naprej, ter za starše z nosilkami ali nahrbtniki za nošenje otrok.

Primeren čas obiska: z otroki priporočamo čas, ko ni snega in ob lepem vremenu

Oprema: običajna pohodniška oprema

Stolpnik

OPIS DOSTOPA DO IZHODIŠČA ZA STOLPNIK

Iz Ljubljane se peljemo po Štajerski avtocesti v smeri Maribora. Avtocesto zapustimo na izvozu za Celje in se peljemo v smeri Vojnika. Od Vojnika nadaljujemo naprej v smeri Slovenskih Konjic, a se pri odcepu za Črešnjice usmerimo desno. Nato po tej cesti sledimo do vasi Sojek, kjer nadaljujemo navzgor proti Kamni gori. Opazili bomo oznake za Stolpnik 1 h, kjer v bližini poiščemo primerno mesto za parkiranje.

Iz Maribora se peljemo po Štajerski avtocesti v smeri Ljubljane. Avtocesto zapustimo na izvozu za Slovenske Konjice in se peljemo v smeri proti Žičam. Peljemo se skozi Žiče in nadaljujemo v smeri Špitalič pri Slovenskih Konjicah, Žiški kartuziji. Predem prispemo do tja, se peljemo pod velikim viaduktom avtoceste. Od Žičke kartuzije se peljemo še naprej skozi vas Sojek ter sledimo oznakam za Kamno goro. Opazili bomo oznake za Stolpnik 1 h, kjer v bližini poiščemo primerno mesto za parkiranje.

OPIS POHODNE POTI NA STOLPNIK

S parkirišča nadaljujemo peš po dobro označeni poti v smeri Stolpnika. Prvi delček poti je še po asfaltirani cesti, ki kmalu postane makadamska. Markacije nas nato usmerijo v gozd, kjer nadaljujemo pot po kolovozu. Prispemo na manjši preval, kjer se nekaj metrov spustimo ter nato prispemo na gozdno cesto. Tej cesti sledimo le do naslednjega križišča, kjer se usmerimo na gozdno pot levo navzgor kot nas usmerijo table. V zmernem vzponu se podamo proti vrhu Stolpnika, kjer je razgledni stolp, majhna lesena kočica ter klopi in miza.

OSTALI DOSTOPI NA STOLPNIK

Na Stolpnik je še več poti, ki so primerne za otroke. Priporočamo še dostope iz Črešnjic (prav tako 1 h), Čretveža (1,5h) ter iz Slovenskih Konjic (1h 45 min).

OPIS DOSTOPA DO KONJIŠKEGA GRADU

Iz smeri Ljubljane se peljemo po Štajerski avtocesti v smeri Maribora. Avtocesto zapustimo na izvozu za Slovenske Konjice. Iz Maribora se peljemo po Štajerski avtocesti v smeri Ljubljane. Avtocesto zapustimo na izvozu za Slovenske Konjice. Zapeljemo se do centra Slovenskih Konjic, kjer opazimo oznake za Konjiški grad. Sledimo oznakam v levo, se peljemo mimo pokopališča ter v zadnjem delu po makadamski cesti do zapore pred gradom. Od tam imamo do gradu 5 minut hoje.

STOLPNIK IN KONJIŠKI GRAD ZA OTROKE

Pohod

Pohod na Stolpnik je enostaven, razmeroma kratek ter ne zahteva veliko višinskih metrov. Zato je pohod primeren tudi za manjše otroke.

Razgledni stolp

Razgledni stolp je glavna atrakcija na vrhu Stolpnika, saj nam omogoči čudoviti razgled na vse strani. Priporočamo nekaj previdnosti za manjše otroke, saj so stopnice na stolp zelo strme.

Čas za malico in igro na Stolpniku

Na Stolpniku so lesene mize in klopi, kjer si lahko privoščimo čas za malico. Prav tako si lahko na vrhu vzamemo čas za igro.

Konjiški grad

Od parkirišča do gradu imamo 5 minut hoje po makadamski cesti. Raziskovanje med razvalinami gradu je prava atrakcija za otroke. Priporočamo previdnost ob plezanju po ruševinah.