St. Andräer See je majhno kopalno jezero na Avstrijskem Koroškem. Jezero je prijetno urejeno za kopalce, še posebej za otroke. Na voljo je velik tobogan, otroška igrala v vodi in na zelenici poleg jezera, igrišče na mivki, prijeten lokal in veliko prijetne zelenice.

Dostop do St. Andräer See:

Koordinate parkirišča pri Jezeru: 46.742745°N / 14.840386°E

St. Andräer See

Pomembni podatki:

Primeren čas obiska: vsi letni čas; za kopanje samo poleti

Priporočen čas: v hladnejših za ogled / sprehod pol ure; v toplejših mesecih za kopanje vsaj pol dni

Primerno za: vse vrste obiskovalcev

Vstopnina za kopanje: DA

Pomembni podatki so na njihovi FB strani: https://www.facebook.com/fza.standrae

St. Andräer See

OPIS DOSTOPA DO ST. ANDRÄER SEE

Iz Ljubljane se peljemo po Gorenjski avtocesti, kjer izberemo izvoz za Kranj, Zgornje Jezersko. Peljemo se skozi Zgornje Jezersko in prečkamo mejo z Avstrijo na mejnem prehodu Jezersko. Nato se peljemo skozi Železno Kaplo do Velikovca (Wolkemarkt), kjer skrenemo desno na avtocesto (lahko se peljemo tudi po vzporedni regionalni cesti) v smeri Gradca. Avtocesto zapustimo na izvozu za St. Andrä. Nato skrenemo desno in takoj naslednje križišče levo. Peljemo se še nekaj metrov in v vasi St. Jakob bei Winkling skrenemo levo ter prispemo do jezera.

Iz Maribora se peljemo po Dravski dolini v smeri Dravograda, kjer prečkamo mejo z Avstrijo na mejnem prehodu Vič. Nato se peljemo po prednostni cesti do Labota (Lavamünd), kjer konec kraja ostanemo na prednostni cesti in se peljemo strmo v klanec navzgor. Sledimo smeri proti Volšpergu (Wolfsberg). Malo pred krajem St. Andrä v vasici St. Jakob bei Winkling skrenemo desno in prispemo do jezera.

KAJ POČETI NA ST. ANDRÄER SEE

Kopanje

V poletnih mesecih je jezero zelo priljubljeno med kopalci. Voda se precej segreje, zaradi česar je primerno tudi za majhne otroke.

Pomoli

Okoli jezera je več pomolov in ena večja skakalnica. Zaradi globine je skakanje v vodo varno.

Igrala

V jezeru in ob jezeru ne manjka prijetnih igral. V jezero je speljan velik in zavit tobogan. Prav tako so v jezeru igrala za manjše otroke, ob jezeru so prav tako igrala ter igrišče za odbojko.

Gostinska ponudba

Poleg jezera je restavracija s prijetim zunanjim vrtom, s katerega je lep razgled na jezero.