Skala nad Dravogradom je izstopajoča skala na pobočju Pohorja, na kateri je razgledna točka. S Skale se razprostira čudovit razgled na Dravograd.

Dostop do izhodišča, Dravograd:

Nadmorska višina Skale: 525 m

Višinska razlika: 162 m

Čas hoje: 25 min

Primerno za: otroke za samostojno hojo od cca 3 let naprej, za starše z nosilkami ali nahrbtniki za nošenje otrok. Ni primerno za vozičke.

Primeren čas: za pohod z majhnimi otroki priporočamo, ko ni snega in ob lepem vremenu.

Oprema: običajna pohodniška oprema

Skala nad Dravogradom

OPIS DOSTOPA DO IZHODIŠČA

Iz Ljubljane se peljemo po avtocesti proti Mariboru. Avtocesto zapustimo na izvozu za Arjo vas, Velenje. Peljemo se do Velenja, kjer nato nadaljujemo naravnost proti Slovenj Gradcu in Dravogradu. Zapeljemo se do Dravograda in malo pred mostom čez reko Dravo skrenemo desno navzgor. Tam je smerokaz za dvorec Bukovje. Ko se peljemo čez železniški progo, skrenemo rahlo desno proti kmetijski zadrugi ter na levi opazimo makadamsko parkirišče. Tam lahko parkiramo.

Iz Maribora se zapeljemo po Dravski dolini do Dravograda. V Dravogradu se peljemo čez most čez reko Dravo ter malo za mostom skrenemo levo navzgor. Tam je smerokaz za dvorec Bukovje. Ko se peljemo čez železniški progo, skrenemo rahlo desno proti kmetijski zadrugi ter na levi opazimo makadamsko parkirišče. Tam lahko parkiramo.

OPIS POHODNE POTI NA SKALO

Ko parkiramo, se podamo naravnost navzgor po asfaltirani cesti. Ko prispemo do desne serpentine, nadaljujemo naravnost po makadamski cesti do bližnje hiše. Od hiše pa nadaljujemo naprej po kolovozu, kateri preide v gozd. Sledimo oznakam, ki nas iz kolovoza usmerijo na ožjo pohodno pot. Do Skale ves čas hodimo po gozdnate pobočju, ki ga je pred nekaj časa prizadel vetrolom. Na Skali se nahaja vpisna knjižica, lesena mizica in klopi. S Skale se razprostira čudovit razgled.

SKALA NAD DRAVOGRADOM ZA OTROKE

Pohod

Pohod na Skalo nad Dravogradom je enostaven ter kratek. Brez problema ga prehodijo tudi majhni otroci. Priporočamo pa pohod v času, ko ni snega, saj so ponekod strma pobočja lahko nevarna za zdrs. Prav tako priporočamo previdnost na vrhu skale, kjer je za pomoč tudi lesena ograja.

Počitek in malica ob lepem razgledu

Na vrhu Skale se nahaja lesena miza in klopi, kjer si lahko privoščimo počitek ter malico in ob tem uživamo ob čudovitem razgledu na mesto Dravograd, reko Dravo ter okoliške hribe. Na vrhu se nahaja tudi vpisna knjižica.

Informacijska tabla med potjo

Ob začetku poti se nahaja informacijska tabla, na kateri so fotografije cvetlic, ki uspevajo na tem območju. Ob tem lahko otroke poučimo, da se lahko te lepe cvetlice samo opazuje.