Sinji vrh je lepo razgledna gora, ki se nahaja nad Colom, Ajdovščino in Predmejo. Tik pod vrhom je prijeten penzion, poimenovan po Sinjem vrhu. Do Sinjega vrha se lahko podamo peš od penziona, od koder potrebujemo slabih 10 minut ali pa se odločimo za daljši pohod.

Dostop do izhodišča, Penzion Sinji vrh:

Ljubljana – Penzion Sinji vrh:

Razdalja: 64 km

Čas vožnje: 1 h 5 min

Koper – Penzion Sinji vrh:

Razdalja: 82 km

Koordinate izhodišča, Penzion Sinji vrh: 45.908035°N / 13.935419°E

Sinji vrh

Opis pohodne poti na Sinji vrh:

Izhodišče: Penzion Sinji vrh

Čas hoje: 10 min

Primerno za: otroke za samostojno hojo od cca 3 – 4 let naprej, za starše z nosilkami ali nahrbtniki za nošenje otrok.

Vozički: ni primerno za vozičke (z vozički se lahko podamo le po cesti do penziona)

Primeren čas: v vseh letnih časih

Oprema: običajna pohodniška oprema

Pot je označena

Lahko izberemo katero izmed daljših poti. Opisi so na: https://www.hribi.net/gora/sinji_vrh/26/813

Razgled s Sinjega vrha

OPIS DOSTOPA DO IZHODIŠČA

Iz Ljubljane se peljemo po Primorski avtocesti, katero zapustimo na izvozu za Logatec. Z vožnjo nadaljujemo v smeri Idrije, a le do Klanca pri Logatcu, kjer skrenemo levo v smeri Cola. Ko prispemo do Cola, skrenemo desno ter nato po 100 metrih levo v smeri Predmeje. Sledimo nekoliko ožji cesti proti Otlici. Malo pred Otlico opazimo smerokaz levo navzgor za Penzion Sinji vrh. Tam skrenemo in se zapeljemo do penziona, kjer parkiramo.

Iz Kopra se peljemo po avtocesti v smeri Ljubljane. Z avtoceste skrenemo na hitro cesto v smeri Nove Gorice, kjer pa izberemo izvoz za Ajdovščine. Nato sledimo smerokazom za Col. Ko prispemo do Cola, skrenemo desno ter nato po 100 metrih levo v smeri Predmeje. Sledimo nekoliko ožji cesti proti Otlici. Malo pred Otlico opazimo smerokaz levo navzgor za Penzion Sinji vrh. Tam skrenemo in se zapeljemo do penziona, kjer parkiramo.

OPIS POHODNE POTI NA SINJI VRH

Od penziona Sinji vrh se podamo po označeni poti na Sinji vrh, ki se nahaja tik nad penzionom. Do vrha imamo 10 minut počasne hoje. Pot je enostavna, tako da jo z lahkoto prehodijo tudi mali otroci.

Lahko pa si izberemo daljši pohod. Opis poti je na: https://www.hribi.net/gora/sinji_vrh/26/813

Do penziona pa se lahko podamo tudi z vozički in sicer po cesti. Parkiramo lahko nekoliko nižje ob cesti.

SINJI VRH ZA OTROKE

Pohod na Sinji vrh

Pohod od penziona je kratek in zelo enostaven ter zato primeren za majhne otroke. Lahko pa izbiramo tudi med daljšimi pohodi. Do penziona je po cesti lahko tudi lep sprehod z vozičkom.

Čudoviti razgledi

Z vrha Sinjega vrha se razprostira čudovit razgled. Ob lepem vremenu seže tudi do morja.

Zabava za otroke v naravi

Ob robu travnika, levo od penziona se nahaja prijetna lesena miza ter dve klopi. Odlična točka za posedeti v lepi naravi. V bližini je velikanska žoga, ki je pravi magnet za otroke.

Penzion Sinji vrh

V prijetnem penzionu si lahko privoščimo odlično hrano, nudijo pa tudi prenočišča. Več si lahko preberete na: PENZION SINJI VRH.