Alpska dolina Robanov kot oziroma Krajinski park Robanov kot je idilična dolina za pohode z otroki. Vas čas nas obdaja čudovita narava, v toplejšem delu leta tudi živali na paši ter za goste odprta prijetna planšarija na koncu doline.

Dostop do izhodišča, turistična kmetija Govc-Vršnik, naselje Robanov kot, Solčava:

Ljubljana – turistična kmetija Govc – Vršnik:

Razdalja: 60 km

Čas vožnje: 1 h 25 min

Maribor – turistična kmetija Govc – Vršnik:

Razdalja: 112 km

Čas vožnje: 1 h 35 min

Koordinate izhodišča, turistična kmetija Govc – Vršnik: 46.395006°N / 14.698871°E

Robanov kot

Opis pohodne poti v Robanov kot:

Izhodišče: turistična kmetija Govc – Vršnik

Čas hoje: 1 h

Primerno za: otroke za samostojno hojo od cca 3 – 4 let naprej, za starše z nosilkami ali nahrbtniki za nošenje otrok.

Vozički: primerno za športne vozičke (za makadamsko cesto)

Primeren čas: v vseh letnih časih, za vozičke samo v času, ko ni snega

Oprema: običajna pohodniška oprema

Pot je označena

Robanov kot

OPIS DOSTOPA DO IZHODIŠČA

Iz Ljubljane se peljemo do Kamnika, od koder nadaljujemo v smeri Kamniške Bistrice ter nato proti Črnivcu. Malo pred Črnivcem opazimo v levo odcep za Kranjski Rak in Veliko planino. Tam skrenemo levo ter se peljemo do prelaza Volovjek, kjer je levo odcep za Veliko planino, mi pa nadaljujemo naravnost ter se začnemo spuščati proti Lučam. Ko prispemo do Luč, skrenemo levo proti Logarski dolini. Ko opazimo odcep levo za Robanov kot, skrenemo ter se peljemo do turistične kmetije, kmetije Govc – Vršnik ter parkiramo na označenem parkirišču.

Iz Maribora se peljemo po avtocesti v smeri Ljubljane. Avtocesto zapustimo na izvozu za Šentrupert ter se peljemo v smeri Logarske doline. Malo naprej od Luč opazimo v levo odcep za Robanov kot. Tam skrenemo ter se peljemo do turistične kmetije, kmetije Govc – Vršnik ter parkiramo na označenem parkirišču.

OPIS POHODNE POTI V ROBANOV KOT

Ko parkiramo pri turistični kmetiji, se podamo peš naprej po asfaltirani cesti ter kmalu skrenemo levo, mimo druge kmetije. Nato ves čas hodimo po makadamski cesti po gozdu, kmalu prispemo do razpotja, kjer levo vodi pot do partizanske bolnišnice, mi pa se držimo desno. Prispemo na lep Robanov travnik, nato pa ponovno v gozd. Ko po cca 15 minutah hoje ponovno stopimo iz gozda, prispemo na lepo razgledno Robanovo planino, kjer stoji Robanova planšarija.

ROBANOV KOT ZA OTROKE

Pohod v Robanov kot

Pohod v Robanov kot je enostaven in zato primeren tudi za majhne otroke. Pot nas ves čas vodi po slabši makadamski cesti. Primerno je tudi za športne vozičke z velikimi kolesi ter dobrimi amortizerji.

Robanova planšarija – koča

Na Robanovi planini, torej na cilju naše poti stoji Robanova planšarija oziroma manjša koča, kjer si v toplejšem delu leta lahko privoščimo pijačo in kaj slastnega ter domačega za pod zob. Otroke še posebej navdušuje domač jabolčni zavitek.

Igra na Robanovi planini

Okrog planšarije je več kot dovolj prostora za igro. V toplih poletnih dneh pa je tudi dovolj sence, kjer se otroci lahko igrajo. Še posebej so za to primerne klopi in mize okrog mogočnega drevesa.

Živali na paši

Ob pohodu v Robanov kot otroci še posebej uživajo ob opazovanju živali na paši. Pasejo se konji, krave in celo svinje.