Rabeljsko jezero ali Lago del Predil je odlična ideja za izlet ali postanek med potjo do mogočnih gora. Jezero obdaja čudovita narava, mogočni gozdovi in vrhovi. Četudi je voda v njem vedno hladna, je jezero poleti pogosto priljubljeno za hrabre kopalce.

O RABELJSKEM JEZERU

• Rabeljsko jezero leži v Italiji, v občini Trbiž, v bližini meje s Slovenijo. Jezero je pogosta postojanka na poti v dolino Soče. Cesta, ki vodi do doline Soče mimo Rabeljskega jezera velja za eno bolj priljubljenih dostopov do doline Soče.
  • Jezero je ledeniškega izvora in leži na višini 959 metrov nadmorske višine.
  • Dolžina jezera je 1400 m, širina pa do 400 m. Njegova največja globina je 35 m.

Dostop do Rabeljskega jezera:

Koordinate parkirišča pri jezeru: 46.426073°N / 13.569383°E

Rabeljsko jezero

DOSTOP DO RABELJSKEGA JEZERA

Iz Ljubljane se peljemo po Gorenjski avtocesti, katero zapustimo na izvozu za Jesenice zahod, Kranjska gora. Peljemo se mimo Kranjske gore do mejnega prehoda Rateče in naprej v Italijo. V Trbižu skrenemo levo v smeri Bovca. Iz Trbiža do Rabeljskega jezera je 7 km. Ko prispemo do križišča pred jezerom, skrenemo levo proti Bovcu in nekaj metrov za tem bomo na desni strani opazili parkirišče ob jezeru. Tam lahko parkiramo. Lahko pa se od križišča peljemo desno in tam bomo prav tako po nekaj metrih na levi strani opazili gostinski lokal in izposojevalnico čolnov, supov. Tudi tam lahko parkiramo.

Iz Maribora je najhitrejša ter najkrajša pot preko Avstrije. Peljemo se po Dravski dolini do mejnega prehoda Vič, pri Dravogradu. Ko prispemo v Avstrijo, se peljemo v smeri Celovca. Pri Griffnu se priključimo na avtocesto. Peljemo se mimo Celovca, Beljaka v smeri Italije. Nato sledimo oznakam za Trbiž (Tarvisio). Malo za tem, ko prečimo mejo z Italijo, prispemo v Trbiž. Tam pa nadaljujemo v smeri proti Bovcu. Iz Trbiža do Rabeljskega jezera je 7 km. Ko prispemo do križišča pred jezerom, skrenemo levo proti Bovcu in nekaj metrov za tem bomo na desni strani opazili parkirišče ob jezeru. Tam lahko parkiramo. Lahko pa se od križišča peljemo desno in tam bomo prav tako po nekaj metrih na levi strani opazili gostinski lokal in izposojevalnico čolnov, supov. Tudi tam lahko parkiramo.

RABELJSKO JEZERO ZA OTROKE

Kopanje

Četudi je voda precej hladna (tudi poleti okoli 15 stopinj Celzija), je jezero priljubljeno za osvežitev. Otroci z veseljem čofotajo v vodi ali pa se vsaj igrajo ob njej.

Sprehodi

Ob jezeru si lahko privoščimo tudi sprehod, kjer uživamo ob lepih razgledih in naravi.

Vožnja s kajaki, kanuji, supi…

Ob jezeru je možen najem kajakov, kanujev, supov. Lahko pa prinesemo tudi svojega in uživamo ob veslanju po jezeru. Najem je možne pri lokalu ob jezeru, pri Centro Nauti Cave. V poletnih mesecih kdaj postavijo tudi igrala za otroke.

Gostinska ponudba

Ob jezeru se nahaja lokal Chalet Al Lago, kjer nudijo pijačo in hrano. Koordinate lokala: 46.426862°N / 13.566980°E.