Močeradova pot poteka po gozdu Črnec v Slovenski Bistrici. Na krajši ali daljši Močeradovi poti spoznamo veliko zanimivega o gozdu in njenih prebivalcih. Sprehodimo se lahko tudi do jezera in velikega močerada.

Dostop do izhodišča, Kinološko društvo Slovenska Bistrica:

Ljubljana – Kinološko društvo Slovenska Bistrica:

Razdalja: 107 km

Čas vožnje: 1 h 5 min

Maribor – Kinološko društvo Slovenska Bistrica:

Razdalja: 24 km

Čas vožnje: 20 min

Koordinate izhodišča, Kinološko društvo Slovenska Bistrica: 46.392011°N / 15.551881°E

Močeradova pot

Opis Močeradove poti:

Izhodišče: Kinološko društvo Slovenska Bistrica

Pot je krožna

Čas hoje: daljša pot: 1,5 h in krajša pot 45 min

Primerno za: otroke za samostojno hojo od cca 3 let naprej, za starše z nosilkami ali nahrbtniki za nošenje otrok.

Primeren čas: za otroke v vseh letnih časih, tudi ko je sneg.

Oprema: običajna pohodniška oprema

Obe poti sta označeni

Močeradova pot

OPIS DOSTOPA DO IZHODIŠČA

Iz Ljubljane se peljemo po avtocesti v smeri Maribora. Iz Maribora pa se peljemo po avtocesti v smeri Ljubljane. V obeh primerih avtocesto zapustimo na izvozu za Slovenska Bistrica jug. Peljemo se skozi prvo krožno križišče naravnost, v drugem krožnem križišču pa levo. Nato se peljemo mimo Petrolove črpalke in pred lokalom Lavante skrenemo desno v dolgo ravno ulico. V tej ulici se peljemo tako dolgo, da opazimo na levi strani oznako za Kinološko društvo Slovenska Bistrica. Tam skrenemo levo in parkiramo nekje ob cesti pred društvom.

OPIS MOČERADOVE POTI

Pričetek Močeradove poti je ob Kinološkem društvu Slovenska Bistrica. Tam je tudi informacijska tabla. Na voljo sta dve poti, krajša in daljša. Obe sta dobro označeni. Med potjo po daljši poti je v desno odcep do jezera, picerije Lovski dom in do velikega močerada. Po petih minutah hoje prispemo do velikega močerada, picerije z zanimivimi igrali, do jezera pa potrebujemo še dodatnih nekaj minut hoje. Nato se vrnemo nazaj na isto pot in nadaljujemo po krožni Močeradovi poti.

MOČERADOVA POT ZA OTROKE

Pohod

Pohod po Močeradovi poti je enostaven, pot je dobro označena in na voljo sta dve različno dolgi poti.

Zanimivosti na Močeradovi poti

Na pohodu bomo spoznali marsikaj zanimivega v gozdu, videli velikega močerada in zanimivo črno jezero.

Igrala

Ob piceriji Lovski dom so na voljo zanimiva igrala, ki so dostopna v času, ko picerija obratuje. Poleg igral pa tam nudijo tudi slastne pice.