Mangartsko sedlo je najvišje sedlo v Sloveniji, do katerega se lahko pripeljemo z avtom. Iz sedla je zelo lep razgled na vrh Mangarta, ostale vrhove, Belopeška jezera. Do sedla je že samo vožnja po 12 kilometrov dolgi gorski cesti pravo doživetje. Cesta ima pet kamnitih predorov in mnogo serpentin.

Dostop do Mangartskega sedla:

Cestnina: 5 eur

Mangartsko sedlo

Koča na Mangrtskem sedlu

Odpiralni čas: junij, julij, avgust vse dni v tednu

Primerno za: majhne otroke, starše z nosilkami ali nahrbtniki z otroki

Primeren čas obiska: primerno v časi, ko ni snega

Oprema: običajna pohodna oprema

Mali vrh

DOSTOP DO MANGARTSKEGA SEDLA

Iz Maribora in Ljubljane se peljemo naprej od Ljubljane po Gorenjski avtocesti, katero zapustimo na zadnjem izvozu pred Karavanškim tunelom. Regionalni cesti sledimo proti Kranjski gori, katero obvozimo in se peljemo v Italijo do Trbiža. Tam zavijemo levo ter se peljemo v smeri Bovca. Po nekaj kilometrih ponovno pridemo v Slovenijo. Malo pred Logom pod Mangartom opazimo odcep levo navzgor za Mangartsko sedlo. Sledi še 12 kilometrov zelo slikovite gorske ceste.

MANGARTSKO SEDLO ZA OTROKE

Koča

Gorska koča z odlično hrano in travnato ter skalnato okolico je še posebej zanimiva otrokom, ki se lahko med skalami igrajo tudi skrivalnice. Ob koči ni prepadov, tako da je varno za otroško igro v naravi.

Ovčke

V poletnih mesecih se na sedlu pasejo ovce, kar je za otroke še posebej zanimivo doživetje.

Pohod na vrh Mangarta (2679 m)

Pohod na vrh Mangarta je primeren za večje otroke, ki so vajeni hoje po skalah. Priporočamo navezo na odraslo osebo ter čelado. Za otroke je primerna italijaska pot.

Pohod na Mali vrh (1992 m)

Mali vrh se nahaja desno od koče (če gledamo v smeri proti Mangartu). Gre za vrh, ki je enostavno dostopen tudi za otroke, a le po poti čez travnato površino. Na vrhu ter ob levi strani je potrebna pazljivost predvsem za otroke, ker je je prepadna stena. Za dostop potrebujemo cca 20 minut na eno stran.