Maistrov stolp stoji na slemenu nad Pesniško dolino v Slovenskih goricah, v naselju Zavrh. Razgledni stolp je posvečen velikemu Slovencu, pesniku in generalu Rudolfu Maistru, ki je oddih iskal ravno v Zavrhu. S stolpa se razprostira čudovit razgled. Do Maistrovega stolpa se lahko podamo peš ali pa se do njega pripeljemo.

Dostop do izhodišča, Spodnja Voličina:

Nadmorska višina Maistrovega stolpa: 370 m

Višinska razlika: 84 m

Čas hoje: 30 min

Primerno za: otroke za samostojno hojo od cca 3 let naprej, za starše z nosilkami ali nahrbtniki za nošenje otrok. Ni primerno za vozičke.

Primeren čas: vsi letni časi. Priporočamo ob lepem vremenu, saj se z vrha stolpa razprostira čudovit razgled.

Oprema: običajna pohodniška oprema

Pot je označena.

OPIS DOSTOPA DO IZHODIŠČA

Iz Ljubljane se peljemo proti Mariboru in nato dalje v smeri Avstrije. Štajersko avtocesto zapustimo, ko skrenemo na Pomursko avtocesto, smer Murska Sobota. Iz Maribora se peljemo prav tako po Pomurski avtocesti v smeri Murske Sobote. Pomursko avtocesto zapustimo na izvozu za Lenart ter sledimo oznakam za Lormanje ter nato za Spodnjo Veličino. Ko prispemo v Spodnjo Voličino, se peljemo mimo cerkve ter malo za cerkvijo skrenemo levo, se peljemo mimo gostilne Kmetič ter v prvem križišču za gostilno Kmetič skrenemo desno ter parkiramo na parkirišču na desni strani. Od zadnjega križišča do parkirišča je le nekaj metrov.

OPIS POHODNE POTI DO MAISTROVEGA STOLPA

Ko parkiramo na parkirišču v Spodnji Voličini, se podamo peš po označeni poti, ki nas vodi mimo električnega transformatorja v klanec. Na vrhu klanca nas markacije usmerijo levo, kjer sledi krajši spust ter nato desno na kolovoz. Kmalu prispemo v gozd ter se podamo skozi gozd do ceste. Cesti nato sledimo naravnost do razglednega stolpa.

MAISTROV STOLP ZA OTROKE

Pohod

Pohod do Maistrovega stolpa je enostaven ter kratek, zato ga z lahko prehodijo triletniki.

Razgled z Maistrovega stolpa

Povzpeti se na 17 metrov visok razgledni stolp je za otroke prava atrakcija. Z vrha pa se razprostira čudovit razgled, v katerem zagotovo uživamo vsi.

Rudolf Maister

Na informacijski tabli pod stolpom si lahko preberemo več o Rudolfu Maistru ter o njem poučimo tudi otroke.