Kozice so vrh nad reko Kolpo, na katerem je RTV oddajnik. Razgledna točka je nekaj metrov pod vrhom. Z razgledne točke je še posebej lep razgled na zavito Kolpo ter Poljansko dolino. Vpisna knjiga pa se nahaja pri RTV stolpu, kjer je tudi dejansko najvišji vrh Kozic.

Dostop do izhodišča:

Višinska razlika: 367 m

Višinska razlika na poti: 385 m

Čas hoje: 1 h 15 min

Primerno za: otroke za samostojno hojo od cca 4 let naprej, ter za starše z nosilkami ali nahrbtniki za nošenje otrok. Za športne vozičke je možen dostop po makadamski cesti.

Primeren čas obiska: z otroki priporočamo čas, ko ni snega in ob lepem vremenu

Oprema: običajna pohodniška oprema

Kozice

OPIS DOSTOPA

Iz Ljubljane in Maribora se peljemo naprej od Ljubljane do Kočevja, kjer z vožnjo nadaljujemo v smeri Delnic. Glavno cesto zapustimo v kraju Livold ter se peljemo proti Črnomlju in Vinicam. Peljemo se skozi manjša naselja, Mozelj, Rajndol, Knežja Lipa, Brezovica pri Predgradu. V slednjem cesta zavije ostro desno in nas vodi skozi Čeplje, Zagozdac, Jelenjo vas do Predgrada. V Predgradu parkiramo na parkirišču pri cerkvi sv. Sebastjana. Tam je tudi informativna tabla.

OPIS POHODNE POTI

Pot je lepo označena in enostavna. Od parkirišča nadaljujemo peš po cesti v smeri Kočevja. Po nekaj metrih hoje pa že zagledamo levo navzdol stransko cesto, kjer so tudi dobro vidne oznake za Kozice. Spust je kratek, za tem pa pot preide na kolovoz. Na prve razpotju skrenemo na pohodno pot (sprva še poteka po kolovozu), ki se začne strmo vzpenjati. Višje se nam že začno odpirati lepi razgledi. Proti vrhu se pot razcepi na dva dela. Obe poti pripeljeta do RTV oddajnika na vrhu Kozic. Glavni razlog obiska tega vrha pa je razgled, ki se nahaja nekam metrov pod vrhom. Od oddajnika se podamo po označeni poti v smeri razgledišča. Po cca 5 minutah spusta prispemo na dve točki, od koder je čudovit razgled. Na enem razgledišču sta tudi klopi in miza.

OSTALI DOSTOPI

Do RTV oddajnika na Kozicah se da tudi pripeljati. Lahko tudi del poti prehodimo peš s športnim vozičkom.

KOZICE ZA OTROKE

Pohod

Pohod na Kozice je enostaven in ne zahteva veliko napora. Zato je primeren za pohod tudi za mlajše otroke.

Razgledišče

Na razgledišču si lahko privoščimo več časa za lepe razglede ter tudi malico. Tam priporočamo pazljivost za otroke, saj je na razgledno stran prepadna stena.

Kopanje v Kolpi

Ob povratku priporočamo kopanje v Kolpi, kar bo še posebej navdušilo otroke.