Stari grad nad Vuzenico ali Pistrov grad danes sestavlja le še nekaj razvalin oziroma delno ohranjen obrabni stolp. Pistrov grad ima ime po svojem zadnjem lastniku, Oskarju von Pistor. Sicer pa je v zgodovini prehajal iz roke v roke raznih plemičev. Do gradu vodi več poti, najbolj zanimiva pa je krožna učna pot, na kateri je mnogo zanimivega. Sprehodimo se mimo cerkvice Marije na Kamnu, Slomškove kapelice, lepih razglednih točk ter mnogih informacijskih tabel.

Dostop do izhodišča, Vuzenica – zdravstveni dom:

Čas vožnje: 2 h 15 min

Koordinate izhodišča, Vuzenica – zdravstveni dom: 46.598625°N / 15.164679°E

Pistrov grad

Opis gozdne učne poti Pistrov grad:

Izhodišče: pri zdravstvenem domu v Vuzenici

Čas hoje: 1 h

Primerno za: otroke za samostojno hojo od cca 3 – 4 let naprej, za starše z nosilkami ali nahrbtniki za nošenje otrok.

Vozički: ni primerno za vozičke

Primeren čas: v vseh letnih časih, pozimi z otroki, če ni preveč snega

Oprema: običajna pohodniška oprema

Pot je delno označena

Pohod na Pistrov grad

OPIS DOSTOPA DO IZHODIŠČA

Iz Ljubljane se peljemo po avtocesti proti Mariboru. Avtocesto zapustimo na izvozu za Arjo vas, Velenje ter nato skrenemo levo za Velenje. Peljemo se skozi Velenje, Slovenj Gradec in do Dravograda. Ko se v Dravogradu zapeljemo preko Dravskega mostu, skrenemo desno v smeri Maribora. Peljemo se cca 15 minut, ko na desno stran opazimo smerokaz za Vuzenico. Tam skrenemo. Ponovno se peljemo preko Dravskega mostu ter v križišču za mostom skrenemo desno ter takoj naslednje križišče levo. Prispemo do zdravstvenega doma, kjer parkiramo.

Iz Maribora se peljemo po Dravski dolini v smeri Dravograda. Ko opazimo smerokaz v levo za Vuzenico, skrenemo. Peljemo se preko Dravskega mostu ter v križišču za mostom skrenemo desno ter takoj naslednje križišče levo. Prispemo do zdravstvenega doma, kjer parkiramo.

OPIS GOZDNE UČNE POTI

Ko parkiramo na parkirišču pred zdravstvenim domom, se podamo peš v smeri proti Pohorja, tako da imamo šolsko igrišče na levi strani. Gremo skozi podhod pod železniško progo. Nekaj metrov za tem skrenemo levo na prvo cesto, ki jo opazimo. Hodimo še nekaj metrov in prispemo do kapelice. Pred kapelico skrenemo desno ter hodimo po cesti, ki se strmo vzpenja. Med vzpenjanjem prispemo do table, kjer je zemljevid učne poti. Nato hodimo naprej po cesti, dokler ne opazimo smerokaza, ki nas vodi v gozd. Pot je na nekaterih delih precej slabo označena, zato je potrebno biti še posebej pozoren, da je ne zgrešimo. Med potjo prispemo do razgledne točke, pod katero je nekaj lesenih poti. Čez celotno pot bomo opazili več učnih tabel. Krajši del poti poteka po makadamski in nekaj malega tudi asfaltirani cesti. Glavna točka poti pa je Pistrov grad, kjer priporočamo nekaj več postanka. Na poti se sprehodimo še mimo cerkve Device Marije na Kamnu in Slomškove kapele. Nekajkrat pa uživamo tudi ob čudovitih razgledih.

GOZDNA UČNA POT PISTROV GRAD ZA OTROKE

Pohod

Pohod po gozdni učni poti Pistrov grad je enostaven in kratek ter zato primeren za samostojno hojo tudi za majhne otroke.

Lepi razgledi

Med potjo se nam nekajkrat odprejo lepi razgledi na Dravsko dolino, Pohorje in Kozjak.

Informacijske table

Otroci se lahko s pomočjo informacijskih tabel naučijo marsikaj poučnega.